Photobucket

Monday, July 12, 2010

等待明天的到来

Waiting more hour we jiu 6 month dy lul
So hapi nia
duno u hapi anot leh?^^
u say u do chocolate to me eat
if bu hao chi me also eat gehx
cz is bao bei 1st time do nehx
i will every day miss u
hope we together can long time
me must
疼爱你。。。
保护你。。。
照顾你。。。
体谅你。。。
迁就你。。。
me will take care myself gehx
wont let bao bei worry me
sry arhx ben dan
me make u worry dy
sumtimes me do gehx thing also make u chi cu
but now start i wont do lik tat dy
cz me wan u hapi
me like see ur smile to me
see u hapi me jiu so hapi dy lul
every day also so miss u
every day also so love u
u arhx!
不准丢下我啊
不然我打扁你
我爱你直到你不爱我我都还是会爱你的
请原谅我的粗心
好吗???
我会好好对你的
希望你说的东西会做到
我会给你时间去忘记他
吃醋的感觉真的不好受
很酸很酸的
宝贝我会好好珍惜这段感情的
你所给的回忆永远都会记在我心里
我不会忘记我们第一天认识的东西的
第一次出街还弄到我头都乱
现在开始我会好好看着你了
不会让你不见
你啊
要好好照顾自己
懂没有???
累就要休息的
永远的爱你^^
么么美美宝贝老婆

No comments:

Post a Comment