Photobucket

Monday, January 11, 2010

9-1-10
today 5.30 a.m jiu wake up jor
cz wan follow my sis go kl lul
hehex
tired but hapi nia
can go gai gai
den jiu go bath and prepare
6 dian more my sis come dy
den we jiu go lul
star we go eat nasi lemak
hehex
den finish eat we go kl le
on de way
me sleep and sleep onli
hahax
den 10 more like tat my friend say to me
my zai zai qb and her lao po at sungai wang orhx
den me jiu sms her nuhx
den we duno road jiu drive wrong road jor
10.30 lik tat sin reach sungai wang nahx
hehex
den me buy shirt

ship-

den me go meet qb nehx
den go green box see her lao po
hahax
den me see dou xiao kim
paiseh arhx see dou her
haha
her so liang zai nehx
den me jiu bak go genting jor lul
so scare nehx zuo tat caber car
hahax
den play snow
make dou me pk
ding
walao leh
pain nahx
den jiu bak lul
at car me also sleep nia
cz so tired already
wakaka
den bak dou kuantan
me jiu call friend come my house fetch me go out le
cz my family see movie
hehe
den we go yam cha
play play play until2.00 sin bak
today so tired and hapi nia
next time go kl sure wan meet many friend gehx
hahax
friend wait me arhx
nitex nitex

11-1-10
today lazy go skul den jiu sleep until10 a.m
den jiu go my father friend gehx shop eat
cz open shop nia
hehe
den me buy jor many thing leh
hou chou today no go skul
if not jiu no buy dou shirt jor
wakaka
hapi hapi
but also got thing make dou me sad nia
haizzz
sry to u
me so wu gu lo
today no go skul also make dou happen
haizzz
wat happen o me orhx
wat also me do gehx thing
me so fan arhx
u all knw anot orhx
lik tat make u all so hapi mah?!
haizzz
nitexx
moodly now
11.11 p.m


take care all

No comments:

Post a Comment